11 years ago
AHLAN WASAHLAN
About uS

- ::ZAZ::
- [Z]AINAL [A]ZLIE [Z]ULKIFLI SEMOGA ANDA BERGEMBIRA MELAYARI BLOG KAMI YANG MASIH BANYAK KEKURANGANNYA LAGI..SAMA-SAMALAH KITA BERUSAHA KE ARAH YANG TERBAIK
HARGAILAH MASA

KALENDER ISLAM

KALENDER
OUR MEMORY
FALSAFAH P.KEBANGSAAN
"Pendidikan di Malaysia adalah satu usaha berterusan ke arah memperkembangkan lagi potensi individu secara menyeluruh dan bersepadu untuk mewujudkan insan yang seimbang dan harmonis dari segi intelek, rohani, emosi dan jasmani. Usaha ini adalah bagi melahirkan rakyat Malaysia yang berilmu pengetahuan, berakhlak mulia, bertanggungjawab, berketrampilan dan berkeupayaan mencapai kesejahteraan diri serta memberi sumbangan terhadap keharmonian dan kemakmuran keluarga, masyarakat dan negara"
FALSAFAH P.ISLAM
"Pendidikan Islam adalah satu usaha yang berterusan untuk menyampaikan ilmu, kemahiran dan penghayatan Islam berteraskan Al-Quran dan As-Sunnah bagi membentuk sikap, kemahiran, keperibadian dan pandangan hidup sebagai hamba Allah yang mempunyai tanggungjawab untuk membangunkan diri, masyarakat, alam sekitar dan negara ke arah mencapai kebaikan di dunia dan kesejahteraan abadi di akhirat".
PROFESION PERGURUAN
Guru yang berpekerti mulia, berpandangan progresif, bersedia menjunjung aspirasi negara, serta menjunjung warisan kebudayaan negara, menjamin perkembangan individu dan memelihara suatu masyarakat yang bersatu padu, demokratik, progresif dan berdisiplin.
ARKIB BLOG
POST VIEW
- GENERALISASI (5)
- ISU GURU (1)
- ISU PENDIDIKAN (3)
- ISU PENDIDIKAN ISLAM (5)
- USIK-USIK (2)
SAHABAT
-
-
12 years ago
-
13 years ago
-
14 years ago
-
14 years ago
-
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
-
PAUTAN AKHBAR
LINK ILMIAH
HAK CIPTA TERPELIHARA
BAHAN P.ISLAM
LATIHAN P.ISLAM
Followers
Recent Visitors
KISAH KE KITA CORNER
cHat Thru YM
CARIAN AL-QURAN
CARIAN HADITH
TERJEMAHAN
Isu Agama
Error loading feed.
0 comments:
Post a Comment